Parkering Fjellhamar kirke

Hei

Nedenstående informasjon kom nettopp. Første mann som kommer og siste mann som kjører ut tar jobben med å flytte/sette bukken på plass.

Hei brukere av kirka !

Vi har en del utfordringer for tiden med at parkeringsplassen blir brukt som pendlerparkering, eller at beboere rundt omkring i området parkerer her. Dette fører til at det blir lite plass igjen til besøkende og ansatte. Derfor har sokneprest Tor Martin Synnes laget et sperringssystem som han håper at alle som bruker kirken vil følge.

Sitat følger : (fra sognepresten)

«Så har jeg laget en plakat til vår del nedenfor kirka hvor det står: Parkering kun for kirkens brukere. Den festes på en bukk med en planke eller noe annet som fysisk sperrer innkjøring. Den må da løftes vekk når et arrangement begynner og settes tilbake etterpå. Så her må alle bidra»

Fint om dere kan følge opp dette på de tidspunktene dere har kirka, og så får vi se om dette hjelper

På forhånd takk