Tilbud gratis musikk

Gratis strømming av musikk for Norsk sangerforums medlemmer i Akershus

Innboks

Norsk sangerforum <accordeon+474.2793551.11378875@styreweb.com>

27. apr. (for 3 dager siden)

Siden du er medlem av Akershus sangerforum, har du mange medlemsfordeler. En av dem er en gratis strømmetjeneste for musikk som gir deg tilgang til hele Naxos Music Library, dvs. mer enn 100.000 CDer og 1,5 millioner lydspor. Tjenesten leveres av Dokumentasjonssenteret for musikk i Akershus – et samarbeid mellom Fylkesbiblioteket og Akershus musikkråd. Musikken du får tilgang til har hovedvekt på klassisk, men også mye jazz, verdensmusikk, pop, rock og blues. Du kan strømme musikken til datamaskin, mobiltelefon eller nettbrett, og selvsagt også videre til musikkanlegget i hjemmet ditt.

Det eneste du trenger for å aktivere tjenesten er et nasjonalt lånekort (det får du gratis fra det lokale biblioteket ditt, dersom du ikke allerede har det).

Mer informasjon om hvordan du aktiverer tjenesten finner du her: http://www.doksenter.no/lytt/gratis-musikkstromming