Bli med på Quiz 12. mai.

Hei karer. Vi greidde å stille lag i fjor. Det hadde vært gøy å være med i år også, ikke minst kan dette være en måte å vise seg fram for andre lag og foreninger i kommunen.

Hei skoler, politikere, idrettslag, diverse samarbeidspartnere i Lørenskog kommune, kor og korps i Lørenskog! Og alle andre som er glad i quiz! Velkommen til gratisuke-quiz

Uoffisielt Lørenskogmesterskap

Fredag 12. mai kl. 19.30-21.30 i festsalen i Fjellhamar kirke.

Da er det like før våren kommer for fullt, og med våren kommer vårens vakreste eventyr på Fjellhamar, Graisuka. Fast innslag fredagskvelden er Gratisuke-quizen, uoffisielt Lørenskog mesterskap. Mange av dere har vært med i flere år, og kjenner konseptet. Vi har fortsatt plass til noen flere lag enn de drøyt 15 lagene vi er, så nye ønskes særlig velkommen med på moroa!

Quizmasteren er som i alle tidligere år Lars Erik Skarholm. Det blir to runder med spørsmål med en pause imellom. I tillegg til heder og ære er premien vandrepokalen som fås til odel og eie hvis man vinner tre år på rad. I fjor var Hammer ungdomsskole tilbake på toppen etter at Løkenåsen og ungdomsskole og Wang toppidrett hadde hatt hver sin seier. Så for alle oss andre er det å slå lærerne det store målet.

Det blir servert pizza og alkoholfri øl og snacks. Alt er gratis, sånn som det er i hele gratisuka som går fra 7-14. mai.

Hvert lag består av inntil 6 deltakere. Påmelding med navn på lag og navn på lagets deltakere sendes til Tor Martin Synnes ts547@kirken.no senest tirsdag 9. mai. Men meld dere gjerne på med en gang så er dere sikret plass.

Tor Martin Synnes

Sokneprest